2020. május 27., szerda

Két ünnep egy napon


Nagyon régen jelentkezett a gazdám. Ennek az az oka, hogy sok munkája volt. Képzeljétek vasárnap május 31-én két ünnepünk is lesz. Pünkösd és Gyereknap. Szerintetek én melyiket várom? Naná, hogy a gyereknapot, hisz én olyan bohókás kutyus vagyok! Tudjátok a gazdám szerint sose nő be a fejem lágya. Ez nem tudom mit jelent, de az biztos, hogy amikor bohóckodok mindig mosolyt csalok az arcára. Ti szoktatok bohóckodni?

  

Eddigi életem során két gyereknapi rendezvényen vettem részt. Ilyenkor a gyerekek kedvében járnak a felnőttek. Van lufi, fagyi és minden amit a kisgyerek szeretne. Na meg amit a kiskutya szeretne. Az első ilyen gyereknapi rendezvény a Városligetben ért, a második alkalommal pedig a Margit-szigeten jártam. Nagyon-nagyon sok ember volt, tele volt minden árusokkal és körhintásokkal. Valahonnan hangosan szólt a zene is. Nem vagyok egy betoji de az első évben azért megijedtem egy picit. Ezekről azért nem készül fénykép mert ilyenkor a gazdi ezzel nem tud foglalkozni. Na de, hogy a jó oldalát is elmondjam kaptam ajándékot. Méghozzá mindkét alkalommal 1-1 labdát. Mutatom is, hogy milyet! Ti mit szoktatok csinálni gyereknapkor? Szoktatok ajándékot kapni? Vasárnapra mi a tervetek?

A kicsi labdát kaptam először. Nagyon szeretem, mert a gazdi szokott a tüskéi közé jutifalit elrejteni. Nagyon jó a fogaimnak is, imádom rágcsálni. A nagy lila labda puha gumiból van, jól bele tudom akasztani a fogaim, és csak rohangálok vele. Már amikor a gazdi engedi. Ezt a labdát szoktuk vinni az oviba a fejlesztéshez a gyerekekhez. Ők eldobják nekem, én pedig visszahozom. Nagyon kíváncsi vagyok már, hogy idén mit kapok gyereknapra. Az biztos, hogy nagy rendezvényre most nem fogunk menni. A gazdi azt mondta, hogy egy szuper helyre visz majd kirándulni, és kapok majd fagyit is. A citromfagyit imádom. Ti melyik fagyit szeretitek a legjobban?  

De képzeljétek, hogy még hétfőn is ünnepnap lesz, mert Pünkösd a húsvét utáni 7. vasárnapon és hétfőn tartott keresztény ünnep. És hétfőn június 1-én még egy jeles napot ünnepelünk. A szülinapom! Bizony 3 éves leszek! Alig várom. Az első szülinapom a tesóimmal ünnepeltem a tenyésztő farmján. Erről már láthatttok képeket, a másodikat itthon a családommal. Hogy most milyen kedvességgel lepnek meg a gazdáim, nem tudom, de a következő blog bejegyzésben beszámolók róla. Addig is megírnátok vagy lerajzolnátok nekem, hogy  teltek eddig a szülinapjaitok? Pacsi: Indie 🐶





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése