2020. március 25., szerda

Az első másfél évem II.

A minap beszélgettem az egyik kutya barátom (Kocka) gazdijával, aki megemlítette, hogy nagyon rövidre fogtam az elmúlt másfél évemet. Ám legyen, akkor most leírom mi mindent csináltam ez idő alatt.

Hát először is. Van nekem egy nagyim aki állandóan szeretgetett és szeretget a mai napig. Róla majd bővebben mesélek. 
Nektek vannak nagyszüleitek? Meséljetek, rajzoljatok róluk/nekik!

Aztán itt van ez a víz kérdés. A gazdáimtól kaptam egy kicsi medencét ahol kedvemre pancsolhatok.
Ti szerettek fürdeni? Lerajzoljátok nekem egy pancsolós élményeteket?

Azt is meséltem már, hogy jártam oviba, sőt suliba is. Ügyes gyerek voltam, futottam, ugrottam, másztam, és a labdát is (szinte) mindig visszahoztam.
Nektek mi a kedvenc kinti játékotok? Építettél már akadálypályát a lakásban? Jó móka!

Aztán ott vannak a futis barátaim. Pici korom óta ismerem őket, nagyon jó fejek! A vizslát Tücsinek hívják, aztán ott van Nico, ő labrador, aztán Roti (nagy cimbim), Süti és persze Kocka. Együtt labdázunk és kirándulunk nagyokat. Ahogy Roti gazdája mondaná " Megyünk bohóckodni!" A többi barátomról majd később mesélek Nektek. Neked kik a barátaid? Mit szoktatok játszani?


A futiba vannak akadályok, amiket ügyesen meg tudtam kicsiként is csinálni. Megnézitek? Indie a futiban

Hát körülbelül így telt el az elmúlt egy - másfél év. Sok szép emlékem van róla. Boldog gyerek kutyus voltam és vagyok ma is. A következő bejegyzésemben pedig istbiz elárulom a titkomat! Pacsi nektek!🐶

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése