2020. március 18., szerda

Bemutatkozás, az első 6 hónap


Az első 6 hónap

Sziasztok! 

2017. június 1-én láttam meg a napvilágot Lajosmizsén a Forestry Farm Kennelben. Fajtámat tekintve border collie vagyok, blue-merle színű és kisfiú. A nevem: INDIE 
Gazdijaim 1 hetes korom óta látogattak engem, hogy aztán 10 hetesen végleges otthonomba kerülhessek.
Ugye milyen cuki vagyok? 
Te milyen baba voltál? Rajzold le!

Mint minden babakutya én is imádtam játszani, hancúrozni. Az első kedvenc plüss játékom egy maci volt, amit sikerült legyőznöm. Megmutassam hogyan? Kattints ide: Indie legyőzi a mackót  
Neked mi volt az első játékod? Rajzold le!



Aztán nőttem, növögettem de a játékos kedvem nem hagyott el. Szívesen hancúroztam és fociztam a gazdáimmal. Te tudsz focizni? Én igen! Nézd csak! Kattints ide!Indie és a foci És amikor elfáradtam leheveredtem a nyugágyba.

Tudjátok egy kölyök kutyának nagyon sok dolga van. Sokat kell játszania, aludnia, ennie na és persze rosszalkodnia. Én egyszerűen imádom a vizet. Nagyon szeretek pancsolni, legyen az csap, slag vagy tó. Ti szerettek pancsolni?

Persze   nemcsak csupa szórakozás volt az életem. A gazdáim elvittek először kutyaoviba, majd képzeljétek suliba is jártam. Az ovit nagggyon szerettem. Csupa móka és kacagás volt, és lehetett futni, futni, futni. 
Nézzétek csak:  Indie ovis lett   Neked hogy telnek az ovis éveid? Mit szeretsz a legjobban benne?  Meséld el vagy rajzold le!                                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése