2020. március 30., hétfő

Terápiás tanuló kutyus lettem!

Újra itt vagyok! Bemutatom nektek Krisztit. 

Kriszti a gazdám kolléganője volt. Pici gyerekkorom óta ismerem. Nincs még egy olyan ember aki úgy tudott velem és a huzival játszani mint Ő. De ami a legfontosabb, amikor bementem hozzá a suliba, mindig a kedvenc ételeimmel várt. Direkt külön nekem vett virslit és párizsit. Nektek van kedvenc ételetek?

Sajnos Ő most Németországban van, így lassan egy éve hogy nem láttam. A gazdám levelezik vele, és mindig kérdez felőlem is.
Nektek vannak rokonaitok külföldön? Hogyan tartjátok a kapcsolatot?

Szóval ott tartottam, hogy mi is az én titkom. Hát tudjátok meg, hogy az én gazdim igazán béndzsó volt az első időben. Soha nem volt még kutyája, így elhatározta, hogy majd szépen együtt tanulunk. Mivel gyógypedagógus, kitalálta, hogy legyek terápiás kutya. Nem volt ellenemre, hiszen nagyon szeretem  a gyerekeket. Így hetente többször is bejártam a gazdim sulijába ismerkedni a gyerekekkel  és jókat játszani. 

Megmagyarázhatatlan, de nagyon vonzódom az autista kisgyerekekhez. Nagyon meg tudnak nyugtatni. Bizergálják a bundámat, morzsolgatják a fülecskémet, van úgy, hogy el is szundizom tőle. A zajok egyáltalán nem zavarnak. Benneteket mi nyugtat meg?

Ebben a suliban majd egy évig hoztam mosolyt és boldogságot a gyerekek életébe. De egy terápiás kutya kiképzése nemcsak móka és kacagás. Az engedelmes képzés alapjait a L.E.T. Alapítványnál kezdtem el. Szuper jól éreztem magam. Új barátaim lettek, igazán jó kapcsolatom volt Zsálya kutyával és gazdijával Szandival. De nagyon szerettem játszani Deskével, Tangóval, Lenorral és Nápolyival is. Közben telt, múlt az idő, és én is öregedtem. Mondtam  már, hogy június 1-én születtem? Neked mikor van a szülinapod? Hogy szoktátok megünnepelni?

Mutatok pár képet a L.E.T. barátaimról: 


Eljött a szeptember és ideje volt komolyra fordítani a felkészülésünket. A gazdim alapított egy alapítványt,(Kucmorgó Fejlesztő és Terápiás Alapítvány) így már nem volt akadálya annak, hogy hol is tegyem le a terápiás vizsgát. Egy nagyon kedves lánynak Évinek köszönhetem, hogy a lehető legjobb felkészítők kezébe kerültem. Ő  az Azúr Segítőkutyás Egyesület tagja. Tanárom lett Belényi Bea és Bernáth Zsóka is. Mérhetetlen türelmüknek és segítőkészségüknek köszönhetően 2020. februárjában sikeres temperamentum vizsgát tettem. Vizsgáztatóimnak (Hajdu Mária és Fedák Krisztina)is nagyon köszönöm a sok jótanácsot és dícsérő szavakat. Megmondom őszintén nagyon izgultam. Ti szoktatok izgulni egy-egy szereplés előtt?
Ez a kép a vizsga után készült. Azért mert ügyes voltam sok-sok csirkeszívet kaptam. Kérdeztem már mi a kevenc ételetek?


Sajnos a felkészítésem a mostani vírusos helyzet miatt félbemaradt, de bízom benne, hogy legkésőbb szeptemberben ismét munkába állhatok. Ja tényleg! Új munkahelyem lett, egy szuper óvoda, amiről majd a következő bejelentkezésemkor többet is elárulok. Most azonban elég sok szabadidőm lett, így lehetőségem van sokat kirándulni, kertészkedni. Ti mit csináltok amióta nincs ovi? Elmondjátok, hogy tellik egy napotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése