2020. április 5., vasárnap

Bemutatom az ovimat

Sziasztok! 

Észrevettem, hogy a gazdám mindig hétfőn és szerdán ül le a gép elé, és írja a blogomat. De ezen a szerdán nem így történt. Én igazán türelmes kutyus vagyok, és vártam, vártam, de ma már rávakkantottam, hogy ideje írnia. Ti türelmesek vagytok? Ott hagytam abba, hogy a gazdámmal együtt munkahelyet váltottunk. Az ovi ahol dolgozom egy igazi főnyeremény. Itt épp az udvaron állok és kukucskálok.


Hatalmas kertje van az ovinak, tele  csuda jó játékokkal. Van hinta, többféle is, csúszda, homokozó, libikóka, mászóka, fa vonat, házikó, kismotor pálya, és persze focipálya is. Én focizni szeretek nagyon. A te ovidban milyen udvari játékok vannak?


Az én ovimban a csoportok madarakról vannak elnevezve. Van fecske csoport, aztán bagoly és fülemüle is. A másik épületben pedig kékcinege, vörösbegy és zöldike csoport. Ez a zöldike madár nagyon izgatott, így megnéztem milyen is az. 
Nézzétek csak! 
https://images.app.goo.gl/zpVckUxeXqsAj8Mc8

Te milyen csoportba jársz? Rajzold le a jeleddel együtt! 

Az oviban nagyon szeretnek engem. Nemcsak a gyerekek hanem a felnőttek is. Minden héten két napot töltök bent a gazdámmal, és mind a hat csoportba járunk. Mozgásos feladatokat szoktunk játszani a gyerekekkel, amit nagyon élvezek. Ha ügyesen oldjuk meg a feladatokat sok simit és jutifalatot kapok. A Kucmorgó Alapítvány oldalán sok képet találsz rólam. De van úgy, hogy csak egy-egy kisgyerekkel játszom. Na azt igazán szeretem. És vannak persze az ünnepek is. Ilyenkor a gazdi valami rémes ruhát tuszmákol rám, de hagyom neki mert a gyerekeknek nagyon tetszik. 


Na kitaláljátok milyen ünnepeken voltam beöltözve?Ti szoktatok csak úgy játékból beöltözni valaminek?



Aztán szívesen segédkezem még az ebédeltetésnél, bár akkor csak csendes megfigyelője lehetek a dolgoknak :-(. Na de ami utána jön! 


A gyerekek ebéd után lefekszenek szundizni. Na azt én is tudok ám. Imádok szundizni, legyen az a gazdám szobája, vagy valamelyik gyerekcsoport ahol álomba simogatnak. 
Ti szoktatok ebéd után szundikálni?

És hogy ne csússzak el a határidőkkel, holnap egy újabb történetemben leírom nektek a napirendem, és bemutatom a kiszolgáló személyzetemet, azaz a családomat. Addig is jó szundizást! Pacsi!🐶

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése