2020. április 6., hétfő

A családom

Mint ahogy ígértem bemutatom a családom. 



I. Az első és egyetlen szőrös játszópajtásom itthon, Maszat a cica. Maszat pár hetesen került a gazdámékhoz a NOÉ állatotthonból. Azt mondják szerelem volt első látásra. Megjegyzem, rám is ezt mondják. Egy hihetetlenül puha bársonyos talpú úriember. Na de a modora!? Amikor én is a házhoz kerültem Maszat már 4 éves volt. Bizony meg kellett tanulnom, hogy egy macskával nem lehet ám viccelni. Így a mai napig nagy tiszteletben tartom, de azért néha próbálom egy kis mókázásra rávenni.

Nektek van otthon állatkátok? Hogyan viselkednek? Ha többen vannak megférnek egymással? Te miben segítesz otthon az állatok körül?




II. A második és harmadik nagy kedvencem a két kis gazdám. Ő Rita és Barni. Csakhogy tudjátok, Rita volt az, aki megfűzte az  öregeket, hogy legyen kutyájuk. Így neki köszönhetem, hogy vagyok! Imádlak is érte Lini! Néha elvisz sétálni és játszik is velem. Barni gazdi a játékon és a déli nyuszifül adáson kívül nem nagyon foglalkozik velem. Tudjátok éli az egyetemisták oly nehéz életét. Én aztán megértem Őt. Nektek vannak testvéreitek? Jó testvérek vagytok??





III. Vannak nekem nagyszüleim is. Rózsika már nagyon idős. Állandóan lapajgatja a fejemet. Neki is van egy cicája, de elég félős. Szívesen járok át hozzá. 


Aztán itt van Ilcsi és Lackó. Hatalmas kertjük van, benne egy úszómedencével. Na én azt tavaly lefoglaltam magamnak, és abban úszkáltam. Fantasztikus volt! Erről majd részletesebben is írok később. Meséljetek a nagyszüleitekről! Rajzoljatok nekik valamit, biztos örülnének neki!


IV. Kriszti a gazdi ikertesója, Csabi pedig a párja. Krisztike állandóan a fülemet morzsolgatja, azt mondja hogy milyen selymes vagyok. Pedig nem, mert az a macska. Csabi hál' isten szeret kirándulni mint a gazdi, így néha megfűzhető egy kis túrára. Ők Budapest mellett laknak, de nagyon sokszor találkozom velük. A szüleidnek vannak testvérei? Szoktatok együtt lenni?




V. És végül a két gazdám. Csabi és Andi.

        

Ők adnak nekem enni, ők gondoskodnak rólam, ők szeretgetnek, ha beteg vagyok doktor bácsihoz visznek. Sokat kirándulnak és sétálnak velem, és persze sokat tanulunk is. Ha rosszcsont vagy engedetlen és türelmetlen vagyok (ami nagyon ritka) próbálnak jobb belátásra bírni. Néha kevés az idejük rám, de én így is SZERETEM ŐKET, és ők is így szeretnek engem. A lényeg, hogy igyekeznek a lehető legtöbb időt velem tölteni. Neked milyen a családod? Mit szoktatok együtt csinálni? Hogyan gondoskodik rólad anya és apa? 

Most mennem kell, de igérem, hogy nemsokára folytatom. Pacsi Indie

2 megjegyzés:

  1. Kedves Indie! Nagyon várjuk a következő történetedet, mert ezt olvassuk esti mesének! Pacsi! :) ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés